هر کس جای من بود
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 هر کس جای من بود می برید !

   اما من هنوز می دوزم ...
       تو را به خودم، خودم را به امید ...
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

MOSTAFA xX
ساعت18:03---6 خرداد 1392
سیـــــــــــــــــــــــلام عزیـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــز؛
ویبت خیلی عالیه مخصوصا نوشته هات به عکسات می خوره
ممنـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــون از این که که ما هم یه سری زدی
ولی به نظر من قالبت رو یکی از قالب های ایکس بذاری خیلی خیلی خیلی
خیلــــــــــــی بهتر میشه
در ضمن لینکت کردم
اگه افتخار دادی مارم لینک کن
بای بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:هر کس جای من بود, :: 20:11 ::  نويسنده : mostafa